Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~krzychu86 | użytkownik

imię i nazwiskoKrzysztof Buczak adresDębica, Kraków zarejestrowany09.08.2006 @15:41:10 ostatnio na stronie19.11.2015 @16:00:17

lat 23, niekarany, bez nałogów, stan cywilny: wolny
obecnie student Politechniki Krakowskiej na kierunku Automatyka i robotyka, miejsce zameldowania: Dębica ...

zapraszam do współpracy (okładki CD, grafiki itp)
więcej na moim portfolio:

http://www.krzysztofbuczak.com

pozdrawiam serdecznie
KB

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.krzysztofbuczak.com OnetSkypekrzychuu86 Gadu-Gadu1752211
digarty56 komentarze232 posty na forum36

komputer / sprzęt
Asus F2HF z wspomagaczami graficznymi, Canon Powershot A85, marny talent połączony z fascynacjami

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~LadyRhinoa    21.03.2008 @21:26:50
Przeglądam Twoją galerię i muszę stwierdzić, że to jest po prostu genialne, klimatyczne...
_______
Enter -http://ladyrhinoa.deviantart.com/ - into the magic world of...
~LadyRhinoa    21.03.2008 @21:17:10
Nie, Calibra no coż... nie moj typ...
To Nissan 200SX
_______
Enter -http://ladyrhinoa.deviantart.com/ - into the magic world of...
~AnQ    21.03.2008 @17:12:35
Za dużo nie straciłeś nie odwiedzając mojej galerii Ale dzięki wielkie za komentarze Co do umiejętności rysowania to po co Ci ona, skoro robisz takie kapitalne rzeczy... jak Ci bardzo zależy to się mogę zamienić xP
~nowoslawska    30.01.2008 @14:17:02
rewelacyjna galeria! pozdrowienia
~querter    26.01.2008 @20:08:06
Świetna galeria, miło spotkać słuchacza Porcupine Tree
_______
I am what .. I create ..
~AlicjaR    26.01.2008 @18:52:26
Przepiekna galeria :D
_______
Pozdrawiam,
Czarownica Alicja z Krainy Wariatow
~avebona    26.01.2008 @18:40:15
Podziwiam Szanownego. Pozdarwiam
_______
szukajcie a znajdziecie
~AnQ    07.01.2008 @19:37:46
artystka to chyba za duże słowo na moją osobę ^^ ale dziękuje :P
~DuskySati    02.01.2008 @20:05:41
piekna galeria...niesamowite kolory...oby tak dalej,,pozdrawiam:D
_______
Wtulona w aksamit nocy z myślami błądzącymi po śnie szukam chwil szcześcia...
~w2xod    26.12.2007 @01:31:22
super galeria
~kasia140    02.12.2007 @22:10:01
Wychodziłam z digarta i zauważyłam gdzieś w tagach jedną z Twoich prac. Wystarczyła, żeby wrócić... Poobserwuję, bo teraz tylko oględnie stwierdzam, że galeria jest świetna, a nie mam czasu się dokładnie jej przyjrzeć, więc na razie nic nie ocenię. W każdym razie, wspaniałe dzieła
~luke1987    24.11.2007 @21:39:51
hey! nie słyszałem nawet o tym zlocie też nie wiem czy jest sens sie wybierać, skoro sami "ptrykacze" będą. a Ty już byłeś kiedyś na czyms takim, wiesz jak to wygląda ??? Dzięki za komentarz
_______
"Czyż życie nie jest preludium do owej nieznanej pieśni, której pierwszą doniosłą nutę intonuje śmierć ???" (F.List)
~xeni666    22.11.2007 @10:40:28
jestem pod OGROMNYM wrazeniem prac wszystkich bez wyjatku...

pozdrawiam
_______
Miłość jest pogrzebem serc
kiedy Anioły plączą krwią...
~pozitivK    22.11.2007 @00:30:03
świetne, wszystkie świetne.
_______
'Look, I'm not an intellectual - I just take pictures'
~ahawa7    03.11.2007 @17:10:17
Piekna galeria, pozdrawiam i zapraszam do siebie.
~luke1987    27.10.2007 @18:14:38
no ja właśnie zacząłem nowy semest a w krakowie kompa nie mam.. takkże tylko na weekendach może jakąś partyzantke zrobię zapraszam do mojej grupy - Prog Rock
_______
"Czyż życie nie jest preludium do owej nieznanej pieśni, której pierwszą doniosłą nutę intonuje śmierć ???" (F.List)
~AnQ    25.10.2007 @18:06:46
witam również rodaka miło zobaczyć "znajomą" twarz na digarcie :P
~sevastian    24.10.2007 @19:26:36
hehe wystarcza prawie obojetnie jakie tekstury ..wazne by dodac je w odpowiednim miejscu .. przewaznie daje na nie mocny kontrast i swiatlo jaskrawe :>
~JanuszTewu    24.10.2007 @18:56:27
a co do tej kolorystyki co pytałes o ten budynek to bawie sie wartstwami, filtrami fotograficznymi i wogole :P
~sevastian    22.10.2007 @17:23:35
ten sztuczny hdr to tekstury
dzieks
~alejka    21.10.2007 @22:06:01
hm...dbaj o siebie spij spokojnie
piekna galeria
_______
gdy spotykam ludzi,ktorzy wyjatkowosci tak bardzo pozadaja...
to sie zastanawiam...''jak-by'' im sie..z tym zylo...
gdyby rozpoznano,ze sa wyjatkowi...
~sevastian    21.10.2007 @19:59:31
thx !
~sevastian    15.10.2007 @20:42:29
dzieki ..
nie wiem czemu jakos mi tu "rozjasnilo" ta prace : / troche edytowalem jak chcesz to spojrzyj
~montblant    13.10.2007 @17:36:20
zastosowałem teksturke i pędzelek.a skąd to niepamietam:D
_______
moje drugie konto http://pewex.digart.pl/ ...a co :D
~sevastian    13.10.2007 @12:59:12
dzieki
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt